معرفی بروکر کپیتال اکستند CapitalXtend

0
معرفی بروکر کپیتال اکستند

معرفی بروکر کپیتال اکستند

تجارت فارکس یکی از معروف‌ترین بازارها در طول تاریخ بوده است. یکی از کارگزاران محبوب فارکس Capitalxtend  است که یک کارگزار CFD نیز هست. این کارگزار محبوب ابزارها و خدمات معاملاتی زیادی را برای معامله گران سراسر جهان فراهم کرده است.

این کارگزار به دلیل شروع تراکنش‌ها از پیپ صفر، کمیسیون کم و سرعت اجرای سریع معاملات مشهور است. بسیاری از معامله‌گرانی که با این بروکر کارکرده‌اند گزارش داده‌اند که مزایای زیادی به دست آورده‌اند. در ادامه به معرفی بروکر کپیتال اکستند می‌پردازیم.

معرفی بروکر کپیتال اکستند

اعتبار بروکر کپیتال اکستند

سابقه فعالیت این بروکر در حوزه فارکس که به ۱۵ سال می‌رسد. با دریافت مجوزهای گوناگون از نهادهای خصوصی و دولتی در کشورهای مختلف و محبوبیت در بین تریدرهای باتجربه، به نظر می‌رسد بروکر کپیتال اکستند از جایگاه و اعتبار مناسبی در این حوزه برخوردار است.

رگوله‌های بروکر کپیتال اکستند کجا تنظیم شده است؟

این شرکت در سال‌های اخیر خود را به‌عنوان یک بروکر معتبر معرفی کرده است. مجوزها و گواهی‌های این شرکت بیانگر این مسئله است. در ادامه چند مورد از گواهی‌های صادر شده برای این شرکت را بیان می‌کنیم.

  • گواهی ثبت دولتی، قزاقستان
  • گواهینامه سنت وینسنت و گرنادین LLC
  • گواهی عضویت در کمیسیون مالی فارکس

حساب‌های معاملاتی بروکر کپیتال اکستند| معرفی بروکر کپیتال اکستند

حساب‌های زیادی در بروکر وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بهترین را انتخاب کنید که با شرایط شما مطابقت بیشتری دارد. از این نظر می‌توانید در تلاش برای رسیدن به اهدافتان احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

در این قسمت از معرفی بروکر کپیتال اکستند تعدادی از اکانت‌های این بروکر معرفی می‌شود تا شما را در شناخت بهتر این بروکر یاری کند.

 

  • استاندارد: حساب استاندارد این بروکر به شما امکان می‌دهد تجارت خود را با حداقل سپرده ۱۰۰ دلاری شروع کنید. اهرم دینامیکی آن تا 1:1000 می‌رسد. این یک حساب مناسب برای USD است و یک حساب مجاز بدون ریسک است.
  • بدون کمیسیون یا CEN: حداقل سپرده برای این نوع حساب در این بروکر 500 دلار است که سپرده گذاری بهتری برای فارکس است و انعطاف پذیری بیشتری می‌دهد که کمیسیون پنهانی ندارد و گزینه بدون SWAP دارد. مانند حساب استاندارد، اهرم دینامیک ECN تا 1:1000 می‌رسد.
  • ECN – Pro: این نوع اکانت ECN به جز 4 ویژگی تمام ویژگی‌های قبلی را دارد. اولین تفاوت این نوع ECN حداقل سپرده است که 1000 دلار است که بهترین سپرده برای یک کارگزار فارکس است. مورد بعدی که این اکانت را از آخرین‌ها متمایز می‌کند، اسپرد خام شناور است. همچنین کمیسیون و معاملات EA را با مقدار ثابت محاسبه می‌کند.
  • پلاتین: قدرتمندترین حساب کارگزار پلاتینیوم است که یک حساب با اسپرد خام شناور و اهرم پویا تا 1:500 است. حداقل سپرده این نوع حساب 25000 دلار است. کارمزد صفر، سرعت اجرای بالا و معاملات EA از دیگر ویژگی‌های این حساب است.

حساب اسلامی در بروکر کپیتال اکستند

عرصه حساب‌های تجاری اسلامی به‌شدت درحال‌رشد است و این استقبال گسترده از مدل کارگزار اسلامی به این معنی است که باگذشت زمان، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کارگزاری کپیتال اکستند هم از این فرصت استفاده کرده و برای تمام حساب‌های معاملاتی خود مدل اسلامی را هم پیاده سازی کرده است. در ادامه معرفی بروکر کپیتال اکستند به میزان حداقل سرمایه‌گذاری در این بروکر اشاره خواهیم کرد.

حداقل سرمایه برای افتتاح حساب در بروکر کپیتال اکستند

حداقل سرمایه‌گذاری در این بروکر ۱۰۰ دلار است که می‌توان با این پول یک حساب معاملاتی استاندارد افتتاح کرد. ریسک این حساب نسبت به دیگر حساب‌های بروکر کپیتال اکستند کمتر است. میزان اهرم موجود برای این حساب 1:1000 است.

اسپردها در بروکر کپیتال اکستند

CapitalXtend ادعا می‌کند که بهترین اسپرد را در بازار دارند. این شرکت خود را به‌عنوان یکی از کارگزاران قابل‌اعتماد در صنعت می‌بیند. آنها ظاهراً یک اسپرد محدود و یک جایزه 30٪ در اولین سپرده شما به مبلغ ۳۰۰ دلار ارائه می‌دهند.

دارایی‌های معاملاتی در بروکر کپیتال اکستند

این شرکت ادعا می‌کند که آنها چندین دارایی مانند: ارزهای دیجیتال، CFD ها، شاخص‌ها، فارکس، سهام و فلزات گران‌بها  معامله می‌کنند. همچنین به خود می‌بالد که ایمنی مشتریانش در اولویت است. آنها پول سرمایه‌گذاران را در بانک‌های مورد اعتماد واریز می‌کنند. کپی معاملات از جذاب‌ترین بخش‌های معرفی بروکر کپیتال اکستند است که در عنوان بعدی به آن خواهیم پرداخت.

کپی تریدینگ در بروکر کپیتال اکستند| معرفی بروکر کپیتال اکستند

Capitalxtend با ابزار معاملاتی کپی‌تریدینگ به شما امکان می‌دهد تا معاملات تریدرهای با عملکرد برتر را کپی کنید و آنها را برای موفقیت خود تجزیه‌وتحلیل کنید. شما این امکان را دارید که در فهرستی از معامله‌گران جستجو کنید و سیگنال‌هایی را که فکر می‌کنید به هدف شما در معاملات فارکس نزدیک‌تر هستند، کپی کنید. فراموش نکنید که مشاهده نتایج قبلی تراکنش‌های دیگر معامله گران بهترین راه برای یافتن راه‌حل برای موفقیت تراکنش‌های شماست.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر کپیتال اکستند

این کارگزار این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا گزینه‌های متنوعی در سیستم پرداخت داشته باشند. این نکته یکی از مهم‌ترین عوامل برای محبوبیت یک بروکر فارکس با پلتفرم و ابزار قدرتمند است؛ بنابراین، مشتریان این کارگزار می‌توانند در فرآیند پرداخت سریع و مطمئن، از بین سیستم‌های پرداخت متعدد برای برداشت و واریز انتخاب کنند.

کارگزار Capitalxtend از روش‌های مختلف پرداخت مانند انتقال بانکی، کارت‌های اعتباری، ارزهای دیجیتال و پردازشگرهای پرداخت آنلاین مانند Skrill، Perfect Money و Neteller پشتیبانی می‌کند. در بخش بعدی معرفی بروکر کپیتال اکستند پلتفرم معاملاتی این بروکر را بررسی می‌کنیم.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر کپیتال اکستند

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملات آنلاین برای تمام معامله گران از سراسر جهان، پلتفرم متاتریدر ۴ (MT4) است. شهرتی که این پلتفرم به دست آورده است به دلیل داشتن رابط کاربرپسند و استفاده آسان است؛ بنابراین، این فرصت را به مبتدیان می‌دهد تا یک تجربه تجارت یکپارچه داشته باشند. علاوه بر مبتدیان، این پلتفرم برای معامله گران حرفه‌ای نیز بهترین است.

جوایز و افتخارات بروکر کپیتال اکستند| معرفی بروکر کپیتال اکستند

ژوئن ۲۰۲۲  CapitalXtend جایزه بهترین کارگزار CFD آسیا را از “مجله جهانی اقتصاد”، متخصص در ارزیابی سطوح عملکرد مشاغل محلی و چندملیتی فارکس در سطح جهانی دریافت کرد. این جایزه نتیجه دستاورد CapitalXtend در ارائه خدمات برتر و نوآورانه تجارت آنلاین FX است که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا انتخاب‌های سرمایه‌گذاری سریع و دقیق داشته باشند. پس از معرفی بروکر کپیتال اکستند در قسمت افتخارات این بروکر به بحث پشتیبانی می‌پردازیم.

پشتیبانی بروکر کپیتال اکستند

یکی از فاکتورهای سودمند دیگر Capitalxtend این است که این بروکر دارای پشتیبانی چندزبانه ۲۴ ساعته است. به همین دلیل این بروکر در مقیاس جهانی مشهور است و شما می‌توانید به زبان فارسی با پلتفرم‌های مختلف مانند واتس‌اَپ، تلگرام و غیره به‌صورت شبانه‌روزی با مشاوران این بروکر در ارتباط باشید.

مهم‌ترین مزایای بروکر کپیتال اکستند

مانند بسیاری از کارگزاران دیگر، Capitalxtend نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد که بهتر است قبل از انتخاب آن به‌عنوان کارگزار خود برای تجارت آنلاین بدانید. برای شروع با مزایای آن، بهتر است به پلتفرم کاربرپسند متاتریدر ۴ که قبلاً ذکر شد اشاره کنیم. با چنین ویژگی‌ای به معامله گران اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های مشکلات خود را سریع‌تر بیابند و آنها را بهتر مدیریت کنند.

مزیت بعدی که در معرفی بروکر کپیتال اکستند به آن اشاره می‌کنیم کپی‌تریدینگ است که احساس آرامش را برای معامله گران فراهم می‌کند. مزیت قابل‌توجه دیگر این بروکر خدمات آموزشی است که برای معامله گران ارائه می‌شود

مهم‌ترین معایب بروکر کپیتال اکستند| معرفی بروکر کپیتال اکستند

تنها سه نقطه‌ضعف مهم برای این بروکر ذکر شده که شامل: عدم رگوله سازی، محدودیت برای کاربران آمریکایی و مهم‌تر از همه فقط از دلار می‌توان برای مبادلات بین سایت و کاربر استفاده کرد. و امکان برداشت و واریز به‌حساب این بروکر با ارز دیگری وجود ندارد که همین مسئله برای کاربران چالش جدی به‌حساب می‌آید.

سایت بروکر کپیتال اکستند

شما می‌توانید با ورود به سایت این بروکر از خدمات جذاب آن مانند: آموزش فارکس، جدیدترین اخبار این حوزه، مقالات اقتصادی و دیگر امکانات آن بهره‌مند شوید آدرس این سایت به نشانی www.capitalxtend.com است. این سایت از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در این  مقاله سعی شده تا با معرفی بروکر کپیتال اکستند و بررسی تمام جوانب آن مسیر درستی را به خواننده القا کند.

لیدوما فارکس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این پست چقدر مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
broker CapitalXtend, CapitalXtend, معرفی بروکر CapitalXtend, معرفی بروکر کپیتال اکستند
معرفی بروکر فارکس چیف

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.