معرفی بروکر ویندزور Windsor

2 دیدگاه
معرفی بروکر ویندزور windsor

معرفی بروکر ویندزور

بروکر ویندزور کار خود را در سال ۱۹۸۸ آغاز کرد و از آن زمان شرکت خود را با درخت زیتون و ویژگی‌های مثبتی که معتقد است شبیه آن است مقایسه می‌کند، درحالی‌که شعار خود را در اولویت قراردادن مشتریانش ذکر می‌کند. این بروکر از اعتماد مشتریان روبه‌رشد خود که بیشتر آنها در خاورمیانه هستند برخوردار است. در ادامه به معرفی بروکر ویندزور می‌پردازیم.

معرفی بروکر ویندزور windsor

بررسی اعتبار بروکر ویندزور

هنگام انتخاب یک کارگزار، قابل‌اعتماد بودن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. همیشه مقررات کارگزار را بررسی کنید، بدانید که شرکت از نظر مالی چقدر امنیت دارد و بفهمید که آیا کارگزار شفاف و قابل‌اعتماد است.

بروکر ویندزور در دسته Trust امتیاز متوسطی کسب کرد، زیرا اکثر مجوزهای آن بالاترین محافظت ممکن را تضمین نمی‌کنند. از طرف دیگر، کارگزار یک وب‌سایت بسیار شفاف و آموزنده دارد. بروکر ویندزور همچنین دارای بیمه خصوصی است که از مشتریان خود در برابر آسیب‌های مالی محافظت می‌کند.

رگوله‌های بروکر ویندزور کجا تنظیم شده است؟

وقتی یک کارگزار چندین نهاد را اداره می‌کند که رگولاتورهای مختلف مجوز می‌دهند، این لزوماً به این معنا نیست که همه آنها از سیاست‌های نظارتی یکسانی پیروی می‌کنند و نه اینکه مستلزم سطح یکسانی از حمایت هستند. در ادامه معرفی بروکر ویندزور به بررسی رگوله‌های این بروکر می‌پردازیم.

  • Windsor Brokers Ltd توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس ( CySEC ) مجوز معامله‌گری سطح یک را دارد.
  • Seldon Investment Limited Co  توسط کمیسیون اوراق بهادار  اردن ( JSC ) مجوز معامله‌گری سطح سه را دارد.
  • Windsor Brokers International Ltd توسط سازمان خدمات مالی ( FSA ) در سیشل مجوز معامله‌گری سطح یک را دارد.
  • Windsor Brokers (BZ) Limited توسط کمیسیون خدمات مالی ( FSC ) در بلیز مجوز معامله‌گری سطح یک را دارد.
  • Windsor Markets (Kenya) Limited توسط سازمان بازار سرمایه ( CMA ) مجوز شماره مجوز معامله‌گری سطح سه را دارد.

حساب‌های معاملاتی بروکر ویندزور

در معرفی بروکر ویندزور آشنایی با انواع حساب در این بروکر بسیار مهم است. در این بروکر دو نوع حساب که شامل پرایم بدون کمیسیون را با حداقل سپرده ۱۰۰ دلاری  و حساب صفر مبتنی بر کمیسیون می‌شود که حداقل موجودی آن به ۲۵۰۰ دلار است.

حداکثر اهرم در هر دو نوع حساب 1:500 است. درحالی‌که حساب پرایم یک حساب اسلامی بدون مبادله ارائه می‌دهد، دومی از ارتقای VIP پشتیبانی می‌کند که در آن هزینه‌های معاملاتی کمتر است. همه ویژگی‌های دیگر حساب مشابه باقی می‌مانند، اما حساب وی آی پی صفر چندین مزیت متمایز را برای معامله‌گران فعال فراهم می‌کند که شامل مدیریت حساب شخصی، قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه و جلسات یک‌به‌یک با تحلیلگران فنی ویندزور می‌شود.

حساب اسلامی یا حساب بدون سوآپ در بروکر ویندزور

کارگزاران فارکس که مایل به جذب مشتریان مسلمان هستند، برای ایجاد حساب اسلامی بروکرها تمهیداتی می‌اندیشند که کاملاً بر پایه اصول اسلام است و نظر مالی هیچ شبهه‌ای در ربا بودن سود حاصله از معامله در بروکر وجود ندارد. بروکر ویندزور جزء شرکت‌های کارگزاری است که این نوع حساب را پشتیبانی می‌کند. بسیاری از مشاوران حوزه فارکس برای مسلمانان به عنوان یک سیستم معاملاتی اسلامی به معرفی بروکر ویندزور می‌پردازند.

حداقل سرمایه برای افتتاح حساب در بروکر ویندزور

در مورد حساب Prime MT4 ، حداقل 100 دلار شرط واریز وجود دارد که آن را در دسترس‌ترین نوع حساب موجود در حال حاضر با کارگزاران ویندزور تبدیل می‌کند. سرمایه‌گذاری در این بروکر با سه ارز پایه EUR، USD  و GBP   وجود دارد که می‌توان آنها را از پورتال کاربر انتخاب کرد. تجارت بدون مبادله نیز از طریق حساب‌های اسلامی Windsor Brokers در دسترس است.

اسپردها در بروکر ویندزور |  معرفی بروکر ویندزور

اسپرد کارگزاران ویندزور روی جفت ارزها و سهام بسیار پایین است. این به دو دلیل مهم است: اولاً، اکثر معامله گران که سرمایه کمی دارند و تازه‌کار هستند علاقه دارند تجربیات خود را در بازار معاملات FX CFD به دست بیاورند. ثانیاً، بیش از نیمی از ابزارهای قابل معامله ویندزور، سهام CFD هستند. به این دو دلیل، متوجه شدیم که اسپردهای بروکر برای معامله‌گران مبتدی کاملاً رقابتی است.

دارایی‌های معاملاتی در بروکر ویندزور

دارایی‌ها در معرفی بروکر ویندزور به عنوان یک سیستم معاملاتی مناسب جایگاه ویژه‌ای دارند. این بروکر رده ابزارهای معاملاتی امتیاز بسیار بالایی کسب کرده است. طیف وسیعی از جفت‌های ارزها، کالاها، شاخص‌ها، سهام، ارزهای رمزنگاری شده، ETFها و خزانه‌ها وجود دارد. همه ابزارها را می‌توان به‌عنوان CFD  معامله کرد و معامله گران در بازارهای مختلف با سطوح مختلف این معاملات را انجام می‌دهند. با مجموع خالص 209 ابزار موجود از کلاس‌های دارایی مختلف، معامله‌گران می‌توانند بین دارایی‌های پربازده و پرخطر و اوراق بهادار کم‌بازده و کم‌ریسک یکی را انتخاب کنند.

کپی تریدینگ در بروکر ویندزور

در معرفی بروکر ویندزور کپی تریدینگ جزء اصلی‌ترین موارد برای برسی است. کپی تریدینگ راهی برای معاملة خودکار با کپی‌کردن معاملات سایر معامله گران موفق است. این روش معمولاً توسط تازه‌کارانی که هنوز نحوه تجارت را نمی‌دانند، استفاده می‌شود. هدف معاملات کپی، مانند معاملات معمولی، باز کردن موقعیت‌ها در بازارهای مالی مختلف از جمله FX، CFDها در سهام، کالاها، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال و سپس بستن موقعیت است.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر ویندزور

فرآیند واریز یا برداشت می‌تواند مشکل باشد. ممکن است متوجه شوید که هزینه‌های پنهانی وجود دارد، یا زمان برداشت بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردید است. ما این عوامل و عوامل دیگر را بررسی می‌کنیم تا بدانید هنگام معامله با این کارگزار باید چه انتظاری داشته باشید. در ادامه جدول واریز و برداشت را مطالعه کنید.

 

جدول توضیحات درباره واریز
روشواحد پولحداکثر میزانزمان پردازشهزینه واریز
ویزا / کارت نقدیدلار آمریکا25,000همان روز0%
نتلرUSD، GBP، EUR، INRبدون محدودیتهمان روزمتفاوت
اسکریلUSD، GBP، EUR، COP، INRبدون محدودیتهمان روز0%
وب مانیدلار آمریکابدون محدودیتهمان روز0.8%

 

جدول توضیحات درباره برداشت
روشواحد پولحداکثر میزانزمان پردازشهزینه برداشت
ویزا / کارت نقدیUSD، EUR، GBPبدون محدودیتهمان روزسه درصد (دلار، پوند یا یورو)
نتلرUSD، GBP، EUR، INRبدون محدودیتهمان روزسه درصد (دلار، پوند یا یورو)
اسکریلUSD، GBP، EUR، INR، COPبدون محدودیتهمان روزسه درصد (دلار، پوند یا یورو)

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر ویندزور

پلتفرم‌های دسکتاپ، وب و موبایل هر کارگزار بر اساس انواع سفارش، سرعت اجرا، سهولت استفاده و سایر ویژگی‌های «نیاز به دانستن» ارزیابی می‌شوند. کارگزاران ویندزور در دسته پلتفرم‌ها امتیاز بالایی کسب کردند. این کارگزار از پلتفرم مشهور جهانی متاتریدر 4  استفاده می‌کند و معامله‌گران می‌توانند از نسخه‌های دسکتاپ، وب در و نسخه‌های اپلیکیشن موبایل آن استفاده کنند.

معرفی بروکر ویندزور windsor

جوایز و افتخارات بروکر ویندزور

در قسمت از معرفی بروکر ویندزور به برسی افتخارات این شرکت می‌پردازیم. این شرکت یک سال موفق را بر اساس چندین افزایش در شاخص‌های کلیدی عملکرد اعلام کرد. افزایش 68 درصدی حجم در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ و همچنین در مقایسه سال ۲۰۲۱ با سال ۲۰۲۰، جهش ۱۴۸ درصدی در حساب‌های تازه تأمین مالی، بیش از ۶۵ درصد در سپرده‌ها و بیش از ۱۲۰ درصد در کل حساب‌های فعال مشاهده شد.

پشتیبانی بروکر ویندزور | معرفی بروکر ویندزور

در رتبه‌بندی بروکرها، روش‌های تماس موجود، میزان دسترسی به یک پشتیبان آنلاین و میزان مفید بودن پاسخ‌ها را بررسی می‌شود. کارگزاران ویندزور در دسته پشتیبانی مشتری امتیاز خوبی را کسب کردند. سودمندی تیم پشتیبانی بسته به توانایی‌های عامل پاسخگو متفاوت است. پشتیبانی چندزبانه 24/5 از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده در این بروکر دسترس است.

مزایای بروکر ویندزور

از مهم‌ترین مزایای این بروکر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزد معاملاتی بسیار پایین
  • دارای بیمه خصوصی برای مشتریان
  • سازهای متعدد
  • تمامی مشتریان تحت پوشش بیمه خصوصی هستند
  • انواع حساب‌های مختلف
  • محتوای آموزشی جامع

معایب بروکر ویندزور

این بروکر هم مانند سایر بروکرها داری معایب مخصوص به خود است. از جمله معایب این بروکر نداشتن مجوزهای بین‌المللی قوی نسبت به سایر بروکرها است. هزینه‌های بالای شخص ثالث برای واریز و برداشت را هم می‌توان به عنوان یک ایراد اساسی برای این بروکر دانست. یکی دیگر از معایب این بروکر محدودیت در پلتفرم است که اگر شما این شرکت را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید فقط می‌توانید از پلتفرم متاتردیدر چهار استفاده کنید.

سایت بروکر ویندزور | معرفی بروکر ویندزور

در انتهای معرفی بروکر ویندزور به بخش سایت این سیستم می‌رسیم. بیشتر محتوای سایت ویندزور را می‌توان در بخش وبلاگ وب‌سایت یافت. اینجاست که می‌توانید مقالاتی را بخوانید که طیف وسیعی از موضوعات را با دامنه وسیعی پوشش می‌دهند یا به بخش اخبار دسترسی پیدا کنید. این سایت دارای آموزش‌های فراوانی در زمینه ترید دارد که می‌توانید از آن به‌راحتی استفاده کنید همچنین برای عضویت در این بروکر هم باید به سایت اصلی ویندزور به نشانی   www.windsorbrokers.com مراجعه کنید. همچنین میتوانید به سایت فارسی بروکر ویندزور مراجعه کنید.

لیدوما فارکس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این پست چقدر مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بررسی بروکر windsor, بروکر windsor, بروکر ویندزور, معرفی بروکر ویندزور
معرفی بروکر فیبوگروپ FiboGroup
معرفی بروکر لایت فارکس LiteForex (بروکر لایت فایننس)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • بروکر ویندزور، یکی از بروکرهای معتبر کشور قبرس است که از معامله‌کنندگان ایرانی پشتیبانی می‌کند. این بروکر دارای حساب‌های معاملاتی مختلفی چون Prime و Zero است.
    ویندزور در بزرگترین بازارهای مالی اعم از سهام، ارز، طلا، نفت، شاخص‌ها، کالا و … در قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا فعالیت می کند.

    پاسخ
  • ویندزور یک بروکر ثبت شده در قبرس است که رگوله های CySEC و IFSC را دارد و جز بروکرهای نسبتاً معتبر محسوب می‌شود. این کارگزاری دو حساب پرایم و زیرو را روی پلتفرم متاتریدر 4 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بروکر ویندزور از معتبرترین بروکرهاست که به معامله گران ایرانی خود خدمات خوبی ارائه می دهد. در مورد بونوس این بروکر نیز توجه به این نکته حائز اهمیت است که بونوس بروکر ویندزور به صورت غیر نقدی و در حساب اضافه می‌شود، فقط می‌توانید با آن‌ها معامله کنید و امکان برداشت آن وجود ندارد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.