پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت | پی پال، مستر کارت، ویزا کارت

0
پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت

مقدمه‌ی پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت

همان ‌طور که می‌دانید امروزه بازار ارزهای دیجیتال در تمام دنیا رونق زیادی داشته و بسیاری از افراد به فکر خرید و فروش در این بازار افتاده‌اند. اما کاربران ایرانی با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در کشور ایران وجود دارد، در این بازار با چالش‌هایی روبرو هستند. به‌همین دلیل لازم بود تا صرافی‌های ایرانی شکل بگیرند و خدماتی ارائه دهند تا کاربران ایرانی نیز توانایی ترید و خریدوفروش در این بازار را داشته باشند. یکی از بهترین پیشنهادات برای ایرانیان، پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت که ما در ادامه به معرفی و بررسی این صرافی می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، یک صرافی ایمن انتخاب کنید.

معرفی سایت و پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت

برای حل مشکلات تحریم‌ها و دور زدن آن‌ها، صرافی‌های داخلی متعددی شروع به کار کردند. سایت ایرانیکارت هم یکی از خوش سابقه‌ترین صرافی‌هایی است که فعالیت خود را در سال  ۱۳۸۹ در  دو شهر اصفهان و تهران آغاز کرد تا با استفاده از این صرافی، مردم ایران نیز بتوانند به‌راحتی به خریدوفروش و ترید بپردازند. کمپانی ایرانیکارت را درواقع می‌توان اولین کمپانی دانست که در زمینه پرداخت‌های ارزی فعالیت داشته و سابقه‌ای ده‌ ساله در این زمینه دارد. ۳۵۰ هزار نفر کاربر در این صرافی فعالیت می‌کنند که ایرانیکارت یک محیط امن برای آن‌ها فراهم کرده تا در بازار کریپتوکارنسی به خریدوفروش و سرمایه‌گذاری بپردازند.

پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت

خدمات سایت ایرانیکارت

همان طور که گفتیم این سایت سابقه‌ای ۱۰ ساله در زمینه بازار کریپتوکارنسی داشته و مدام در حال آپدیت خدمات خود است. ازجمله خدمات این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نقد کردن درآمدهای ارزی
  • خرید اکانت
  • خدمات خرید افتتاح حساب
  • صدور مسترکارت و ویزاکارت
  • صدور کارت‌های بین‌المللی و کارت‌های اعتباری

کارمزد سایت ایرانیکارت

در بحث پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت باید بدانید که، انجام تراکنش‌ها در اغلب صرافی‌ها با دریافت کارمزد همراه است. کاربران هم معمولا برای انجام تراکنش‌های خود به‌دنبال انجام خریدوفروش ارزهایی با کمترین کارمزد هستند.

اما ایرانیکارت اعلام کرده که برای انجام تراکنش‌ها در سایت، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند و این موضوع برای خرید و فروش هر میزان ارز صادق است.

امنیت ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی پیشگام در زمینه ارزهای دیجیتال است که امروزه به دلیل تحریم‌ها، به یک گزینه مناسب برای خریدوفروش ایرانیان تبدیل شده‌است. این صرافی با سابقه طولانی فعالیت خود، یک صرافی مطمئن و ایمن بین کاربران شناخته می‌شود و برای استفاده از خدمات خریدوفروش رمز ارزی، کاربران باید حتما در این سایت احراز هویت انجام دهند.

 اپلیکیشن ایرانیکارت

در بحث پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت  باید بدانید که به دلیل گسترش خدمات این سایت، تیم تحقیق و توسعه آن در حال به روز رسانی سایت و پنل کاربران بوده و در نظر دارد که پس‌ از تکمیل و به روز رسانی سایت، برنامه ‌نویسی اپلیکیشن ایرانیکارت را شروع کند. این تیم قصد دارد تمام خدماتی که سایت ارائه می‌دهد، مانند کیف پول‌های الکترونیکی، نقد کردن درآمد ارزی، خدمات سفر و مهاجرت، خدمات گیف کارت‌ها، خدمات بازی و نرم‌افزارها، خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری و… را از اپلیکیشن نیز در دسترس کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که صرافی ایرانیکارت تاکنون هیچ اپلیکیشن نداشته و هیچ اپلیکیشنی با نام این مجموعه قابل تایید نیست و اگر این سایت اپلیکیشن خود را منتشر کند، از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی به کاربران اطلاع ‌رسانی خواهد کرد.

پشتیبانی ایرانیکارت

این مجموعه راه‌های ارتباطی زیادی برای کاربران خود برای انجام پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت قرار داده که کاربران می‌توانند در صورت داشتن سوال یا بروز مشکلات، از طریق تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی، ارسال تیکت در پنل کاربری و همچنین ارسال ایمیل با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند و در مورد هر یک از سرویس‌های ارائه‌ شده در کیف ایرانی کارت مشاوره بگیرند.

 جمع‌بندی

امروزه ایرانیان برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی، با محدودیت‌هایی مواجه هستند. سایت ایرانیکارت در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در این زمینه آغاز کرد. این صرافی مدت بیش‌از ۱۰ سال است که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. از جمله خدمات آن می‌توانیم به خرید اکانت، صدور مسترکارت و ویزاکارت فیزیکی و مجازی، صدور کارت‌های بین‌المللی و… اشاره کنیم. این صرافی درحال‌حاضر اپلیکیشن ندارد اما  برنامه‌ نویسان آن به ‌دنبال طراحی یک اپلیکیشن برای انجام تمامی خدمات هستند. این صرافی همچنین دارای یک پشتیبانی قوی بوده و پاسخ‌گوی تمام سوالات شما هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت ارزی و دلاری با ایرانیکارت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد  بازار کریپتوکارنسی به کانال تلگرام یا اینستاگرام لیدوما فارکس مراجعه کنید. لینک اینستاگرام و تلگرام هم در سایت موجود است و می‌توانید از این طریق در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه عضو شوید.

این پست چقدر مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
ایرانیکارت, خرید ارز دیجیتال با ایرانیکارت, صرافی ایرانیکارت, نقد کردن درآمد دلاری با ایرانیکارت
معرفی بروکر ویندزور Windsor

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.