آکادمی تضمین درآمد چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

6 دیدگاه
آکادمی تضمین درآمد چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

آکادمی تضمین درآمد کلاهبردار

امروز افراد بسیاری تلاش دارند تا با استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف به استخراج بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها بپردازند. هدف از معامله یا ترید کردن و اندیکاتور فارکس در این بازار نیز کسب سود است. علاوه بر نرم‌افزار‌های مربوط به استخراج به سخت‌افزار‌های بسیار قوی برای ماینینگ نیاز است. در این بین برخی شرکت‌ها با خرید سرور‌های قدرتمند اقدام به ساخت اپلیکیشن به همراه لایسنس کرده و به کاربران این اپلیکیشن‌ها وعده استخراج ارز دیجیتال را داده‌اند. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این مورد ارائه شده و به معرفی آکادمی تضمین درآمد به عنوان آکادمی کلاهبردار در این حوزه پرداخته خواهد شد.

نرم‌افزار‌های استخراج ارز دیجیتال چه کاری انجام می‌دهند؟

به طور کلی برای استخراج بیت کوین و یا رمز ارز‌های دیگر به سخت‌افزار قدرتمند نیاز است. در این فرایند علاوه بر سخت‌افزار قوی و کارت گرافیکی قدرتمند به یک نرم‌افزار ماینینگ نیز برای استخراج نیاز خواهد بود. تمامی کاربران در این حوزه می‌توانند از نرم‌افزار مورد نظر خود که به آن اطمینان دارند، استفاده کنند.

اپ آکادمی تضمین درآمد یا کلاهبرداری به شیوه‌ای جدید

ممکن است شما هم نام اپلیکیشن تضمین درآمد را شنیده باشید. این اپلیکیشن با فروش لایسنس‌های مربوط به استخراج ارز‌های دیجیتال درآمد دلاری خریداران خود را به صورت دیجیتالی و محضری تضمین کرده است. اما در واقع آکادمی مربوط به تضمین درآمد وجود دارد؟ این فقط یک کلاهبرداری بزرگ از کسانی است که طمع می کنند و می خواهند سریع به درآمد دلاری برسند. به همین جهت فریب این افراد شیاد را میخورند.

شرکتی که در سایت معرفی کردند به نام فردی دیگر است و فقط می خواهند از این طریق خودشان را معتبر معرفی کنند تا افراد راحتتر اعتماد کنند

آکادمی تضمین درآمد

نحوه کارکرد نرم‌افزار آکادمی تضمین درآمد

این آکادمی مدعی است با خریداری سرور‌های قدرتمند مخصوص استخراج ارز‌های دیجیتال و منابع سخت‌افزار‌ی بسیار قوی و با استفاده از نرم‌افزار‌های تضمین درآمد می‌تواند به استخراج رمز ارز‌ها بپردازد. اپ طراحی شده توسط این آکادمی با اتصال به سرور‌های قدرتمند می‌تواند فرایند استخراج ارزهای دیجیتال و امکان برداشت درآمد دلاری را برای کاربران خود فراهم کند. اما همه‌ی این موارد فقط تبلیغ و فریب است.

فعال‌سازی اپلیکیشن تضمین درآمد تنها با خرید لایسنس‌های الماس و سایر لایسنس‌ها انجام می‌شود. بنابراین کاربران این اپلیکیشن ابتدا باید لایسنس‌های مورد نظر خود را با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کرده و سپس کد لایسنس مربوط را در اپلیکیشن وارد کنند. از این طریق اپلیکیشن فعال شده و می‌تواند فعالیت خود را انجام دهد.

این ها توضیحاتی است که در سایت تضمین درآمد آمده است. اما بعد از خرید لایسنس و پرداخت پول مدیران سایت ادعا می کنند که پولی به حساب آنها واریز نشده است و نمی توانند نرم افزار را به شما بدهند. با توجه به اینکه پرداخت ها به صورت ارز دیجیتال می باشد، قابل رهگیری نیست و نمی توانید ثابت کنید که برای انها دلار واریز کردید. چون مدیران تضمین درآمد به شما خواهند گفت که به آدرس ولت آنها پولی واریز نشده است و لایسنس به شما تعلق نمی گیرد.

کارکرد اپلیکیشن‌های کلاهبرداری چگونه است؟

اپ تضمین درآمد ادعا می کند که شما می توانید با خرید این اپلیکیشن به درآمد دلاری برسید. اما با تبلیغات رنگارنگ و نظرات فیک و دروغین فقط به دنبال افرادی میگردند که به دنبال راه های آسان کسب درآمد دلاری هستند. کارکرد این اپلیکیشن به گونه ای است که شما برای خرید لایسنس آن باید وجه را از طریق ارز دیجیتال پرداخت نمایید که به هیچ وجه قابل پیگیری نیست..

ادعای عودت وجه لایسنس در صورت نارضایتی

آکادمی کلاهبردار تضمین درآمد، مبلغ مربوط به خرید لایسنس و اپلیکیشن را در صورت نارضایتی به کاربران عودت خواهد داد. اما جالبی داستان اینجاست که مدیران سایت ادعا می کنند پولی به حساب آنها واریز نشده است.

دریافت درآمد از طریق گوشی همراه؛ ادعا یا واقعیت؟

طبق اعلام این آکادمی در زمان استفاده از اپلیکیشن و استخراج رمز ارز به دلیل استفاده از سرور‌های قدرتمند و اتصال برنامه به این سرور‌ها هیچگونه فشاری به سخت‌افزار گوشی وارد نخواهد شد. در زمان کار با اپلیکیشن احتیاج به اتصال به اینترنت نیز نخواهد بود. زیرا طبق ادعای این آکادمی سرور‌های متصل به این اپلیکیشن به اینترنت متصل بوده و به همین دلیل گوشی‌های کاربران بدون استفاده از اینترنت نیز می‌تواند به کار خود ادامه دهد. تنها در زمان باز کردن نرم‌افزار و برداشت درآمد باید از اتصال به اینترنت مطمئن بود. همچنین خاموش شدن گوشی در حین کار خللی به کسب درآمد وارد نخواهد کرد.

این سایت کلاهبردار است و می خواهد با مطالب دروغین و وسوسه انگیز شما را تحریک کند که برای آنها دلار واریز نمایید.

لطفا فریب نخورید . . .

نحوه ارتباط با آکادمی تضمین درآمد

در حال حاضر این آکادمی هیچگونه شماره تماس و پشتیبانی در سایت خود برای کاربران و علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر ارائه نکرده است. زیرا مدعی است افراد سودجو برای دریافت اپلیکیشن به صورت رایگان و یا پاسخ سؤالات عجیب و غریب همچنین کپی برداری از اپلیکیشن این آکادمی با شماره‌های قرار گرفته در سایت تماس می‌گیرند. از این رو جهت جلوگیری از موارد گفته شده، شماره‎ ها از سایت پاک شده و تنها پس از خرید به کاربران داده خواهد شد.

اما در نهایت نه شماره ای هست و نه نرم افزاری برای کسب درآمد دلاری . . . .

فریب این شیادان را نخورید . . . .

سایت آکادمی تضمین درآمد

سایت تضمین درآمد در حال حاضر با آدرس tazmind.com فعالیت می کند. اما در نظر داشته باشید که این کلاهبرداران به راحتی می توانند آدرس سایت را تغییر دهند. نوع نرم افزار را تغییر دهند. شیوه کسب درآمد دلاری را به شکل دیگری تعریف کنند. و در نهایت با روشی جدیدتر به کلاهبرداری و فریب دیگران ادامه دهند.

این پست چقدر مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
تضمین درآمد, تضمین درآمد کلاهبردار, سایت تضمین درآمد, کلاهبرداری تضمین درآمد, کلاهبرداری دلاری
آشنایی با حرکات جنبشی و اصلاحی
تاثیر اخبار در بازار فارکس

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام ممنون از شما
    بنده چند دقیقه پیش با این سایت اشنا شدم و لایسنسشون رو توی سایت اسناد پیگیری کردم مال یه بنده خدایی تو تهرانه و اینها ادعا میکنن ما پیرانشهریم خلاصه خدا به داد ملت برسه

    پاسخ
    • سلام مهدی جان. بله نام شرکت کاملا واقعی. اما به احتمال زیاد اینها از این نام هم سو استفاده کردن که مردم رو فریب بدن و بگن ما کارمون قانونی.
      ما هم پیگیر ارتباط با مدیر و موسس این شرکت هستیم که ببینیم آیا ارتباطی با این سایت دارن یا نه.

      پاسخ
  • ابوفاضل برومند
    30 , ژانویه , 2024 5:37 ب.ظ

    با سلام و تشکر از پیام رسانی شما
    بله درست است این سایت یک سایت کلاه بردارفوق حرفه ای است که با درج تبلیغات دروغین و عین واقعی از قبیل تخفیف بعلت روز پدر یا قیمت ها به علت بالا رفتن دلار افزایش خواهد یافت یا نمایش نمونه فیلم کارکرد ربات ماین ابری و نوشتن الکی نظر کاربران ربات به شیوه های مختلف مردم را ترغیب می کنند تا در دام شیطانی انها بیفتد بعد از پرداخت تتر نه جوابگو هستند و نه ربات ارسال می کنند من از جمله قربانیان این زنا زاده های صد در صدی هستم و 99 تتر به مبلغ 5 میلیون به حساب انها زدم که امیدوارم با یاری خدا این پول هیزم اتش شکمشان باشد و برای درمان بیماری سرطانشان خرج کنند . من از اینها شکایت کرده ام و کسی هم رسیدگی نمی کند و اجازه داده اند تا این حرام زاده ها به راحتی از مردم دزدی کنند . لطفا” گول این حرام زاده ها را نخورید و گفتنی است در تلگرام نیز این نوع کلاه برداری به شیوه های مختلف انجام می گیرد که برای انجام کاری درخواست مبلغ ناچیز در حدود 500 هزار تومن می کنند که نباید به حساب انها پول واریز شود . در حد امکان از خرید های اینترنتی پرهیز شود . با تشکر از مدیر سایت

    پاسخ
    • سلام جناب برومند عزیز. ممنون که همراه ما هستید.
      ما هم وظیفه خودمون دونستیم که اطلاع رسانی کنیم تا هموطنان عزیزمون سرمایه ای که با زحمت بدست آوردن رو دو دستی تقدیم این شیادان نکنند.
      ما هم به روش هایی پیگیر هستیم که بتونیم ردی ازشون بگیریم

      پاسخ
  • سلام.
    منم ازین سایت خرید کردم. بعد از اینکه براشون تتر واریز کردم گفتن برامون واریز نشده و منو بلاک کردن.

    پاسخ
    • سلام. بله متاسفانه خیلی ها براشون پول انتقال دادن.
      لطفا اطلاع رسانی کنید تا در این شرایط سخت اقتصادی هموطنان عزیزمون فریب این شیادان رو نخورن.

      متاسفانه چون اوضاع اقتصادی نابسامانی داریم و شرایط بسیار سخت است، افراد شیادی دارن ازش سواستفاده میکنن تا همون اندک درآمد مردم رو هم ازشون بگیرن.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.